Into the wild

Milo & Me campagne 2021 - Into the wild
Onze nieuwe campagne van Milo & Me ‘Into the wild’ is van start! In deze campagne staat een actieve, eigenwijze en vrolijke bende jonge ontdekkers centraal. Ze verkennen uitgelaten hun omgeving en verzamelen waardevolle schatten in de natuur en mooie herinneringen met hun vriendjes. Met een Milo & Me bril kunnen deze kinderen zichzelf zijn en heerlijk buitenspelen, sporten en ontdekken, zonder zich zorgen te hoeven maken over hun bril. Want een Milo & Me montuur kan tegen een flink stootje!
Vraag de nieuwe catalogus aan >
Nieuwe collectie!
Met de campagne wordt onze collectie van 2021 gelanceerd met daarin super mooie trendy nieuwe modellen en kleuren. Daarnaast hebben we voor de allerkleinsten maat 38 toegevoegd aan de collectie!
Bestel de nieuwe Milo & Me collectie alvast en profiteer van 15% korting in de pre-order periode (16 februari t/m 15 maart, levering vanaf half maart). Op de vaste collectie ontvang je ook 15% korting in deze periode. Gebruik de code ‘Milo2021’ in je winkelwagentje om de korting te ontvangen. Vergeet niet om bij een bestelling van 12 of meer Milo & Me monturen het gratis promopakket toe te voegen!
Deze campagne in jouw winkel? Bij een bestelling van 12 of meer brillen (nieuwe en/of vaste collectie) ontvang je een gratis promopakket met onder andere een display, kaarten, tasjes, caps en sleutelhangers. Voeg hiervoor dit product toe aan je bestelling. Afbeeldingen en video kun je hier downloaden en vrij gebruiken voor onder andere je website en social media kanalen.
Onze rebels
Volg onze rebels op Instagram via /miloandme.eyewear!
Pre-order de nieuwe monturen:
Pre-order de nieuwe monturen van Milo & Me met 15% korting. Gebruik code 'Milo2021' in je winkelmandje. Levering vanaf half maart.